مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-15اقتصادي

آغاز طرح ملی «منش» در قزوین همزمان با سراسر کشور


طی ارتباط تصویری طرح «مَنش» با حضور مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، معاون رییس جهاددانشگاهی و سرپرست معاونت تجاری سازی و امور پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی، - ایسنا/قزوین طی ارتباط تصویری طرح مَنش با حضور مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، معاون رییس جهاددانشگاهی و سرپرست معاونت تجاری سازی و امور پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی، در قزوین کلید خورد.

طرح مرکز نوآوری و شکوفایی مَنش طی ارتباط تصویری با حضور امیرحسین آل اسحاق، مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان، بهروز بادکو، معاون رییس جهاددانشگاهی و حسین بختیاری، سرپرست معاونت تجاری سازی و امور پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد و طی این ارتباط نیز استان های مجری از حاضران مجازی بودند.

آل اسحاق، مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط تصویری بیان کرد: امیدواریم سال 1400 سال درخشش فعالیت های مشترک وزارت ورزش و جوانان با جهاد دانشگاهی در طرح منش باشد.

وی اشاره کرد: پیش از این طرح های مشترکی با جهاددانشگاهی داشته ایم که نتایج موفقی داشته است؛ جهاددانشگاهی با اجرای طرح منش در پنج استان کارنامه موفقی داشته است و امید می رود تا پایان سال 1400 کارنامه درخشان دیگری طی تعامل با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی «منش» در قزوین همزمان با سراسر کشور

آغاز طرح ملی «منش» در قزوین همزمان با سراسر کشور