مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-15اقتصادي

حمایت از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از استقبال خوب سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند خبر داد و گفت: این شرکت از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی این شهر حمایت می کند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از استقبال خوب سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند خبر داد و گفت: این شرکت از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی این شهر حمایت می کند.

احد فتوحی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی میمند با بیان اینکه تاکنون 33قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است، گفت: با توسعه زیرساخت ها و حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد، این شهرک در حال تبدیل به یکی از مهمترین قطب تولید وتکمیل زنجیره فراوری گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت شهرک های صنعتی فارس، فتوحی با بیان اینکه شهرک صنعتی میمند دارای زیرساخت های آب، گاز و برق بوده و آسفالت در بخشی از آن انجام شده است، افزود: اجرای طرح های توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی میمند در برنامه عملیاتی این شرکت قراردارد.

فتوحی ادامه داد: اختصاص این مشوق ها زمینه مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری و تحقق رونق تولید در این شهرک صنعتی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس

حمایت از صنایع گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس