مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-15بين الملل

تهدید سناتور گراهام به استیضاح کامالا هریس


سناتور لیندسی گراهام، از متحدان رییس جمهوری سابق آمریکا یکشنبه گفت، احتمال دارد کامالا هریس که اکنون معاون بایدن است، در آینده وقتی کنترل مجلس نمایندگان به دست جمهوریخواهان افتاد، - سناتور لیندسی گراهام، از متحدان رییس جمهوری سابق آمریکا یکشنبه گفت، احتمال دارد کامالا هریس که اکنون معاون بایدن است، در آینده وقتی کنترل مجلس نمایندگان به دست جمهوریخواهان افتاد، تحت استیضاح قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور لیندسی گراهام در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی به شدت از دادگاه استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا انتقاد کرده و آن را شوخی توصیف کرد.

او سپس انتقاداتش را روانه کامالا هریس کرد که سابقا سناتور کالیفرنیا بود و اکنون کمتر از یکماه است که معاون رییس جمهوری آمریکا شده است.

گراهام که جزو سناتورهایی بود که شنبه به تبرئه شدن دونالد ترامپ در سنا رای مثبت داد، گفت: پرونده استیضاحی که از طرف مجلس نمایندگان به دست سنا رسید، بر پایه شایعات و شنیده هایی بود که با گزارش رسانه ها مخلوط شده بود.

سناتور گراهام تاکید کرد: ما جعبه پاندورا را به روی روسای جمهور آتی گشوده ایم.

اگر شما از این مدل استفاده کنید و اگر جمهوریخواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند، نمیدانم چطور میشود کامالا هریس استیضاح نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سناتور گراهام به استیضاح کامالا هریس

تهدید سناتور گراهام به استیضاح کامالا هریس