مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-15سياسي

شب شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد


شب شعر دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب، با شعرخوانی شاعران پیشکسوت و تعدادی از راه یافتگان به مرحله نهایی در حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، شب شعر دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب، عصر دیروز یکشنبه 26 بهمن با شعرخوانی شاعران پیشکسوت و تعدادی از راه یافتگان به مرحله نهایی در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم که سعید بیابانکی اجرای آن را برعهده داشت، صادق رحمانی، علی محمد مودب و علی داوودی اشعار خود را برای حاضران خواندند.

در ادامه دادیارحامدی، طیبه شامانی، رضا یزدانی، حسنا محمدزاده، سید سلمان علوی گنابادی، علی سلیمانی، مائده هاشمی، عاطفه جوشقانیان هم از شاعران جوان کشور که به مرحله نهایی بخش شعر جشنواره راه یافته اند، به شعر خوانی پرداختند.

افتتاح تالار جلسات زنده یاد صفارزاده در حاشیه این مراسم، تالار جلسات زنده یاد طاهرصفارزاده افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سید محمود دعایی، مهندس صفارزاده، محمدرضا سهرابی نژاد، صادق رحمانی، عباس محمدی مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، علی داودی مدیر دفتر شعر و ناصرفیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و عباس حسین نژاد قائم مقام مرکز سپهر سوره هنر و تعدادی از شعرا و پژوهشگران ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد

شب شعر جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد