مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-15سياسي

رسیدگی به مطالبات 180 نفر از شهروندان در دیدار مردمی رییس دادگستری کرمانشاه


رییس دادگستری استان کرمانشاه امروز را به موضوع ملاقات های مردمی اختصاص داد و شخصا به مشکلات قضایی بیش از 180 نفر از مراجعین رسیدگی و دستور پیگیری صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در دیدار چهره به چهره با مردم در کرمانشاه دستورات لازم را برای حل مشکلات قضایی مردم در چارچوب قانون صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در این برنامه با بیش از 180 نفر از مراجعین و متقاضیان ملاقات چهره به چهره داشت، توسلی زاده  پس از استماع اظهارات و دریافت عرایض، دستور متناسب و مقتضی را معمول داشت و به پیگیری جدی خواسته های مردم تأکید کرد.

وی تأکید خاصی بر اجرای این ملاقات ها در فضایی صمیمی و بدون استرس دارد و با سعه صدر و گشاده رویی ضمن تکریم ملاقات شوندگان مستمع اظهارات ایشان می شود به نحوی که رضایت مراجعین را در پی دارد.

در این دیدار به درخواست های مراجعین از قبیل اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، بازبینی و بررسی مجدد برخی پرونده ها و تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

متناظر با مرکز استان در سایر حوزه های قضایی و نیز دیگر مجتمع های قضایی بنا به دستور رییس کل دادگستری استان این ملاقات ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مطالبات 180 نفر از شهروندان در دیدار مردمی رییس دادگستری کرمانشاه

رسیدگی به مطالبات 180 نفر از شهروندان در دیدار مردمی رییس دادگستری کرمانشاه