مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-15سياسي

تاکید معاون وزیر به توقف «اسکای مال»/ ابراز تعجب معاون وزیر از جانمایی پروژه!


عضو هیات علمی دانشگاه و مطالبه گر در زمینه پروژه «اسکای مال» از تاکید معاون وزیر به توقف پروژه اسکایمال و لزوم ارائه مستندات از سوی استانداری خبر داد و گفت: - علیرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره روند پروژه اسکای مال در همدان با بیان اینکه اخیرا معاون وزیر مسکن و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی نامه ای به استاندار همدان زدند و پیگیر توقف این پروژه بودند اظهار کرد: این نامه پیرو دیدار منتقدین پروژه با معاون وزیر محقق شد.

وی با بیان اینکه معاون وزیر نیز مستنداتی را از کمیته فنی کمیسیون ماده 5 همدان مطالبه کردند گفت: اوایل دی ماه مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی استان طی نامه ای پیرامون نحوه تغییر کاربری زمین پروژه پیچ زندان به معاون عمرانی استاندار خواستار شفاف سازی در این زمینه شدند.

این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به اینکه قرار شد نشست 16 دی برگزار شود که معاون عمرانی استاندار یکی دو هفته آن را عقب انداختند و بعد با صراحت گفتند که ما جوابی نداریم و موضوع را از شهرداری بپرسید گفت: این در حالی است که مقوله تغییر کاربری ربطی به شهرداری نداشت.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون ماده 5 در اداره مسکن و شهرسازی و به ریاست استاندار مشغول فعالیت است گفت: معاون عمرانی استاندار نیز از طرف ایشان جلسات را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر به توقف «اسکای مال»/ ابراز تعجب معاون وزیر از جانمایی پروژه!

تاکید معاون وزیر به توقف «اسکای مال»/ ابراز تعجب معاون وزیر از جانمایی پروژه!