مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-15اجتماعي

آزادسازی 2 هزار مترمربع اراضی ملی در مرزن آباد چالوس


هادی بزرگی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس طی گفت وگویی با خبرنگار فارس چالوس اظهار کرد: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضایی بخش مرزن آباد با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس از ید متصرفات خارج و به دولت بازگردانده شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار حکم در یک روز گفت: دو حکم قلع و قمع به متراژهای 158 در روستای کتیر و 690 در روستای طویر و همچنین دو حکم در راستای رفع تصرف به متراژهای هزار و 112 متر مربع در روستای طویر اجرا شد.

بزرگی ضمن با بیان اینکه نسبت به هر گونه تصرف های غیرقانونی سودجویان در مناطق ملی برخورد می شود، گفت: اراضی منابع ملی در زمره انفال و متعلق به تمامی نسل ها است پس باید حفظ، احیا و توسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به عنوان متولی است.

رییس منابع طبیعی چالوس بزرگترین مشکل در عرصه های منابع طبیعی را تبدیل و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، تبدیل عرصه های جنگلی و مرتعی به اراضی خصوصی دانست و بیان کرد: موضوع منابع طبیعی و اراضی ملی به عنوان بارزترین مصادیق انفال از سرمایه های اساسی و غیرقابل افزایش کشور به شمار می رود.

وی از همه مسؤولان، مردم، کشاورزان و دوستداران طبیعت خواست که در بحث صیانت و حفاظت از جنگل ها و مراتع یاری رسان باشند تا با فرهنگ سازی مانع تخریب اراضی ملی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 2 هزار مترمربع اراضی ملی در مرزن آباد چالوس

آزادسازی 2 هزار مترمربع اراضی ملی در مرزن آباد چالوس