مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-15سياسي

1000 بسته غذای گرم میان نیازمندان خاش توزیع شد


مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان خاش گفت: 1000 بسته غذای گرم با مشارکت خیران بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی میان محرومان این شهرستان توزیع شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان خاش گفت: 1000 بسته غذای گرم با مشارکت خیران بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی میان محرومان این شهرستان توزیع شد.

علیرضا هاشمی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه خیران شهرستانی مشارکت داشتند.

وی با قدردانی از خیرین شهرستان خاش افزود: این خیرین بزرگوار همواره در بسیاری از برنامه ها و کمک به محرومان این شهرستان فعال بوده و اقدامات بسیاری در این زمینه انجام داده است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان خاش گفت: همچنین مقادیری لباس و سبد کالا و لوازم آموزشی به همت خیران میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در پروژه کمک مومنانه خیران زیر مجموعه موسسه های مردمی برای کمک به تامین نیازهای محرومان جامعه پای کار آمده و با جان و دل برای حل مشکلات نیازمندان می کوشند.

هاشمی فر اظهارکرد: توزیع سبدهای معیشتی، بسته های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه های خیران است که در روزهای آینده مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 بسته غذای گرم میان نیازمندان خاش توزیع شد

1000 بسته غذای گرم میان نیازمندان خاش توزیع شد