مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-15حوادث

کشف 47 هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف 47 هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش 235 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزییات این خبر افزود: مأموران پاسگاه آرو شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور چرام به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی مذکور 2 هزار و 350 پاکت سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سیگار های کشف شده را 235 میلیون ریال اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، موسوی با اشاره به اینکه راننده خودرو در این راستا دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلال گران در امور اقتصادی، و با توجه به نزدیکی به بنادر جزو اولویت های شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 47 هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران

کشف 47 هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران