مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-15اجتماعي

ایست پلیس به رانندگان پرخطر پایتخت/«قرارگاه سرعت» آغاز به کار کرد


رییس پلیس راهور پایتخت از تشکیل قرارگاه سرعت خبر داد و گفت: پلیس با رانندگانی که بخواهند جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند برخورد قانونی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی شهر امن از تشکیل قرارگاه سرعت در اعلام کرد: 23 درصد از تصادفات منجر به فوت در تهران را این گروه از رانندگان تشکیل می دهند.

وی گفت: قوانین موجود برای این افراد جریمه 200 هزار تومانی و 10 نمره منفی برای رانندگان خودروهای شخصی و 15 نمره منفی برای رانندگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است که عملا اگر این قوانین بازدارنده بود تا الان کسی نباید مرتکب این تخلفات می شد.

سردار حمیدی ادامه داد: سوابق و بررسی ها نشان داد که باید بر روی رفتار و تخلفات این دسته از متخلفان بیشتر کار شود لذا به همین منظور با مرجع قضایی و دادستان محترم هماهنگی های لازم انجام شد تا در قالب یک کار قرارگاهی ابتدا رانندگان را متخلف را به مجموعه پلیس فرا خوانده و این رانندگان باید وقت بگذارند و آموزش های لازم را در این زمینه را فرا بگیرند؛ اگرچه تخلفشان هم ثبت می شود.

رییس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: اگر این افراد به تخلف خود ادامه دهند برایشان پرونده تشکیل داده و آنها را به مرجع قضایی معرفی می کنیم و در آن صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست پلیس به رانندگان پرخطر پایتخت/«قرارگاه سرعت» آغاز به کار کرد

ایست پلیس به رانندگان پرخطر پایتخت/«قرارگاه سرعت» آغاز به کار کرد