مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-15سياسي

12 نفر در استان به ویروس جهش یافته کرونا مبتلا هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: 5 نفر از اعضای خانواده فرد فوتی درگیر بیماری شده و 7 نفر دیگر هم به ویروس جهش یافته در استان مبتلا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا امروز 63 جلسه در ستاد کرونا برگزار شده که خروجی آن بیش از 900 مصوبه است که از این تعداد بیش از 95 درصد آن به اجرا انجامیده است.

وی ادامه داد: با آغاز موج دوم کرونا در استان قزوین در شهریور ماه و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب قرارگاه مقابله با کرونا در استان قزوین شکل گرفت و مصوبات این قرارگاه نیز به صورت کامل به جز موارد انگشت شمار به اجرا در آمده است.

نامدار عنوان کرد: طی هفته های اخیر آمار ابتلاء در استان قزوین پایین آمده است و در حال حاضر نیز 224 نفر در بیمارستان های استان بستری بوده و تعداد 68 بیمار نیز در آی سی یو بستری هستند.

وی اظهار کرد: در هفته گذشته شیب نمودار تغییر داشته و متأسفانه شیب شکل رو به بالا یافته است، در حال حاضر تعداد بستری شده ها بیشتر و تعداد ترخیص شده ها کمتر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: ما در هفته های اخیر هفته ای بدون فوتی نداشته ایم ولی هفته گذشته طی 6 روز حتی یک بیمار فوتی هم نداشتیم.

وی توضیح داد: در استان ما بیشترین ابتلاء و بستری به ترتیب مربوط به قزوین، البرز، تاکستان و بویین زهرا بوده و بیشترین مبتلایان 30 تا 50 ساله بودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نفر در استان به ویروس جهش یافته کرونا مبتلا هستند

12 نفر در استان به ویروس جهش یافته کرونا مبتلا هستند