مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-15اقتصادي

درخواست استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات ویژه در مناطق روستایی


استاندار خراسان جنوبی، تسهیلات ویژه برای برخورداری مردم در مناطق روستایی، تامین اعتبار اجرا و تکمیل پروژه های روستایی و افزایش سهمیه امریه با هدف بکارگیری نیروهای توانمند را از مطالبات استان عنوان کرد که با نظر مساعد معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همراه شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی، تسهیلات ویژه برای برخورداری مردم در مناطق روستایی، تامین اعتبار اجرا و تکمیل پروژه های روستایی و افزایش سهمیه امریه با هدف بکارگیری نیروهای توانمند را از مطالبات استان عنوان کرد که با نظر مساعد معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری همراه شد.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه 27 بهمن در دیدار با محمد امید؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری به تشریح شرایط استان و اقدامات صورت گرفته در حوزه روستاییان و عشایر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی بیان کرد: علیرغم همه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته و خدمات بسیار خوبی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته در خراسان جنوبی انجام داده، متاسفانه هنوز شاهد محرومیت در بسیاری از نقاط استان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی به سهم اندک مردم از ظرفیت های خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با انگیزه توانمندسازی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات ویژه در مناطق روستایی

درخواست استاندار خراسان جنوبی برای ارائه تسهیلات ویژه در مناطق روستایی