مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-15سياسي

تاکید دادستان شیراز بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با تاکید بر لزوم حمایت از خانواده های زندانیان گفت: با توجه به اهمیت حمایت جدی از خانواده زندانیان، انجمن حمایت زندانیان نباید در زیرپوشش قراردادن خانواده ها به منابع غیرمستمر وابسته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی بحرینی در دهمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز بر حل مشکلات خانواده های زندانیان تاکید کرد و اظهار داشت: کمک به نیازمندان و توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و مستمر از نزدیک وضعیت خانواده ها را بررسی و همه تلاش ما این است که مشکلات این خانواده ها را مرتفع کنیم.

معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های فارس نیز در این جلسه گفت: هم اکنون 15 انجمن حمایت زندانیان در استان فعالیت دارند و خانواده های زندانیان بی بضاعت زیرپوشش این مراکز حمایتی قرار دارند.

محسن انصاری منش، افزود: حمایت مادی و معنوی از خانواده های زندانیان به عنوان یک ضرورت و از اولویت های سازمانی است، برخی شهرستان ها از ظرفیت مناسبی به منظور جذب کمک خیرین برخوردار است با همکاری دادستان های شهرستان ها و پیگیری های انجام شده مقرر شده در 8 شهرستان کوهچنار، بختگان، ارسنجان، پاسارگاد، لامرد، بوانات، رستم و قیروک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان شیراز بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان

تاکید دادستان شیراز بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان