مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-15اقتصادي

چگونگی نقل و انتقال کالا از ایران به افغانستان پس از حادثه گمرک اسلام قلعه


رایزن بازرگانی ایران در افغانستان با اشاره به افزایش فعالیت مرزهای ماهیرود و میلک گفت: علاوه بر این قرار است کامیون های مانده در گمرک اسلام قعله برای انجام تشریفات گمرکی به ایستگاه روزنک در نزدیکی هرات منتقل شوند.

- مهدی جوانمرد قصاب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد حادثه گمرک اسلام قلعه افغانستان و تاثیر آن بر روند نقل و انتقال کالا بین دو کشور، افزود: گمرک اسلام قلعه افغانستان، نقطه مهم اتصال دو کشور به شمار می رود و با توجه به حادثه پیش آمده در این گمرک قطعا چند روزی حمل و نقل کالا از این مرز با اخلال مواجه خواهد بود.

  ایران در افغانستان بیان داشت: از این مرز انواع کالاها از جمله مواد سوختی، مواد غذایی پوشاک، میلگرد، آهن آلات و نئوپان به کشور افغانستان صادر می شد.

  وی بیان داشت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا نقل و انتقال مواد نقلی از طریق خطوط ریلی انجام شود تا هم امنیت در مرزها بیشتر ایجاد شود و شاهد دپوی کامیون های حمل بار مواد نفتی در مرزها نباشیم.

  جوانمرد قصاب با بیان اینکه شاهد گسترش زیادی در بخش تجاری بین دو کشور ایران و افغانستان بوده ایم، گفت: اما زیرساخت های لازم در مرزهای دو کشور فراهم نیست و لذا لازم است دو کشور به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و شرایط ایمن در مرزها را فراهم آوردند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی نقل و انتقال کالا از ایران به افغانستان پس از حادثه گمرک اسلام قلعه

چگونگی نقل و انتقال کالا از ایران به افغانستان پس از حادثه گمرک اسلام قلعه