مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-15سياسي

بسیجیان در رزمایش مومنانه حضوری فعال دارند


مسئول معاونت اجتماعی سپاه خاش سیستان وبلوچستان گفت: بسیجیان زن و مرد از حوزه های مختلف در رزمایش مومنانه حضوری فعال داشته و به یاری مردم آمده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول معاونت اجتماعی سپاه خاش سیستان وبلوچستان گفت: بسیجیان زن و مرد از حوزه های مختلف در رزمایش مومنانه حضوری فعال داشته و به یاری مردم آمده اند.

علیرضا هاشمی فر در گفت و گو با ایسنا افزود: بسیجیان خاش در امر تهیه و تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و نظافت مساجد و خدمت به نمازگزاران مشارکت دارند.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه خاش اظهار کرد: از اواخر سال قبل تاکنون چند هزار خانوار نیازمند در خاش و مناطق همجوار شناسایی شده اند و هم اینک نیز در اولویت خدمت رسانی هستند.

وی افزود: در شرایط دشوار کرونایی فشارهای زیادی به مردم منطقه که اکثر آنها اقشار نیازمند هستند، وارد آمد و به شدت چشم انتظار نگاه مهربان دولت و خیران هستند و سپاه شهرستان خاش نیز با درک شرایط مردم خود را موظف کرده که در کنار مردم باشد.

وی بیان کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری در دستور کار ارکان سپاه قرار دارد و قطعا بسیجیان دلاور و کارکنان سخت کوش و جهادی سپاه با تمام توان و قوت در کنار مردم محروم و نیازمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در رزمایش مومنانه حضوری فعال دارند

بسیجیان در رزمایش مومنانه حضوری فعال دارند