مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-15اجتماعي

طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس اجرایی می شود


رییس سازمان دانش آموزی فارس از آمادگی کامل این استان برای اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در مناطق و شهرستان ها خبر داد و گفت: مناظره 17 تیم دانش آموزی از 11 منطقه در قالب 9 گروه از 25 بهمن آغاز شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان دانش آموزی فارس از آمادگی کامل این استان برای اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در مناطق و شهرستان ها خبر داد و گفت: مناظره 17 تیم دانش آموزی از 11 منطقه در قالب 9 گروه از 25 بهمن آغاز شده است.

امید اسماعیلی دوشنبه 27 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مناظره ویژه دانش آموزان پایه های نهم تا دوازدهم است، گفت: توسعه فرهنگ گفت وگو بین دانش آموزان، تقویت مهارت تفکر خلاق و نقادانه، مهارت سخنوری و تقویت روحیه نقدپذیری در دانش آموزان از اهداف اصلی اجرای طرح ملی مناظره است.

رییس سازمان دانش آموزی فارس افزود: تیم های دانش آموزی شرکت کننده در این مناظره از نواحی 4 گانه شیراز و شهرستان های اقلید، مرودشت، فسا، کوهمره نودان، خفر، سروستان و کازرون هستند که در قالب 17 تیم در 6 گروه دختر و 3 گروه پسر در این مناظره حضور دارند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هر تیم متشکل از 5 نفر است که یک نفر مربی پیشتاز به عنوان سرپرست تیم و 2 دانش آموز مناظره کننده و 2 نفر محقق از اعضای هر تیم هستند که محققین مسوولیت تحقیق و جمع آوری اطلاعات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس اجرایی می شود

طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس اجرایی می شود