مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-15اجتماعي

اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس


رییس سازمان دانش آموزی فارس از آمادگی کامل استان برای اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در مناطق و شهرستان های فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، امید اسماعیلی، افزود: 17 تیم دانش آموزی از 11 منطقه استان در قالب 9 گروه از امروز یکشنبه به مدت 2 روز با هم به مناظره می پردازند.

وی با اشاره به اینکه این مناظره ویژه دانش آموزان پایه های نهم تا دوازدهم است گفت: توسعه فرهنگ گفت وگو بین دانش آموزان، تقویت مهارت تفکر خلاق و نقادانه، مهارت سخنوری و تقویت روحیه نقدپذیری در دانش آموزان از اهداف اصلی اجرای طرح ملی مناظره است.

رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: تیم های دانش آموزی شرکت کننده در این مناظره از نواحی 4 گانه شیراز و شهرستان های اقلید، مرودشت، فسا، کوهمره نودان، خفر، سروستان و کازرون هستند که در قالب 17 تیم در 6 گروه دختر و 3 گروه پسر در این مناظره حضور دارند.

اسماعیلی افزود: هر تیم متشکل از 5 نفر است که یک نفر مربی پیشتاز به عنوان سرپرست تیم و 2 دانش آموز مناظره کننده و 2 نفر محقق از اعضای هر تیم هستند که محققین مسؤولیت تحقیق و جمع آوری اطلاعات در خصوص موضوع مناظره و جمع آوری دلایل مخالفت یا موافقت خود را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس

اجرای طرح ملی مناظره دانش آموزی در فارس