مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-15اجتماعي

تردد خودورهای سنگین جان اشتهاردی ها را با مخاطره مواجه کرده است


یکی از معضلات عمومی شهرستان تردد کامیون و تریلرهای کشنده است که هم زیرساخت های شهری و هم سلامت روان و جان افراد جامعه را با مخاطراتی روبه رو می کند.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: یکی از معضلات عمومی شهرستان تردد کامیون و تریلرهای کشنده است که هم زیرساخت های شهری و هم سلامت روان و جان افراد جامعه را با مخاطراتی روبه رو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک در جلسه شورای شورای ترافیک اشتهارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وجود شهرک صنعتی و تردد صبحگاهی و عصرگاهی کارکنان شاغل در این شهرک و ترافیکی که در ورودی و خروجی ها و همچنین مرکز شهر ایجاد می شود، اظهار کرد: طرح ها و برنامه های میان مدت و بلندمدتی در مصوبات قبلی شورا دیده شده که با اجرای آنها بخشی از این ترافیک به سمت کمربندی منتقل شده است.

وی بیان کرد: یکی از معضلات عمومی شهرستان تردد کامیون و تریلرهای کشنده است که هم زیرساخت های شهری و هم سلامت روان و جان افراد جامعه را با مخاطراتی روبه رو می کند که باید از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر جلوگیری شود.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از دستگاه هایی که قرار است اصلاحاتی را در طول محورهای ورودی و خروجی انجام دهند خواسته شد تا به انجام عملیات اصلاحی خود تسریع دهند تا هرچه زودتر مشکلات این حوزه رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودورهای سنگین جان اشتهاردی ها را با مخاطره مواجه کرده است

تردد خودورهای سنگین جان اشتهاردی ها را با مخاطره مواجه کرده است