مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-15سياسي

دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر برگزار می شود


موضوع همایش امسال «مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر» است و دکتر معصومه عبدلی، دکتر خسرو باقری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا صادق زاده سخنرانان این همایش مجازی خواهند بود.

- موضوع همایش امسال مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر است و دکتر معصومه عبدلی، دکتر خسرو باقری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا صادق زاده سخنرانان این همایش مجازی خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت های آن در زمان حاضر به منظور تکریم جایگاه و نقش تربیتی امام موسی صدر، به مثابه الگویی نظری و عملی در سالروز حضور ایشان در کلیسای کبوشیین برگزار می شود.

مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر این همایش را با همکاری شورای عالی آموزش و پرورش به شکل آنلاین در سی ام بهمن ماه امسال برگزار می کند.

موضوع همایش امسال مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر است و دکتر معصومه عبدلی، دکتر خسرو باقری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا صادق زاده سخنرانان این همایش مجازی خواهند بود که از طریق اسکای روم پخش می شود.

گفتنی است اولین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر با حضور و سخنرانی دکتر سید محمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش؛ آیت الله سید مصطفی محقق داماد، عضو پیوسته و رییس گروه مطالعات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر برگزار می شود

دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر برگزار می شود