مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-15حوادث

والی هرات: با همکاری ایران 98 درصد آتش در اسلام قلعه مهار شده است


آتش سوزی گمرک هرات از توان اداره محلی هرات خارج بود و با همکاری جمهوری اسلامی ایران توانستیم تا این فاجعه را کنترل کنیم که در حال حاضر 98 درصد آتش خاموش شده و تا پایان امروز دوشنبه کار مهار آتش پایان خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت د.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پس از شدت گرفتن آتش با هماهنگی گمرک ایران 1500 خودرو باربری به این گمرک انتقال داده شد و بیش از 310 خودروباربری و ترانزیت در بخش کمیساری گمرک هرات انتقال یافته و 650 خودروی دیگر نیز از مجاورت آتش به شاهراه هرات اسلام قلعه در ایستگاه روزنک انتقال یافته است که به تدریج این خودروها به گمرک شهر اعزام شدند.

وی تاکید کرد: به سرعت در کنار مهار آتش نیروهای ارتش، کماندو، نیروهای پلیس در شاهراه ها، گمرک مستقرشده و راه های مختلف را علاوه بر تامین امنیت مسدود ساخته اند تا دزدان و سواستفاده گران از این فرصت پیش آمده استفاده نکنند.

وی همچنین گفت: نیروهای امنیتی در این روز 70 خودروی به سرقت رفته را دوباره به شاهراه ها برگرداندند و تا 48 ساعت دیگر خودروها و اموالی که به غارت رفته اند دوباره به مالکان اصلی خود داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اسناد زیادی از افراد سواستفاده گر، دزد، کارمندانی که در وظیفه شان غفلت کرده اند در اختیار اداره محلی است و به زودی انها به مراجع عدلی و قضایی معرفی خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والی هرات: با همکاری ایران 98 درصد آتش در اسلام قلعه مهار شده است

والی هرات: با همکاری ایران 98 درصد آتش در اسلام قلعه مهار شده است