مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-15حوادث

پلیس: ایراد سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو رفع شد


سامانه ناظر ناجا که کشف حجاب در خودرو را ثبت می کند، برای مدتی دچار ایراد شده بود به همین دلیل پیامک های کشف حجاب به یکباره برای افراد ارسال شد، اکنون ایراد رفع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه در نشست خبری در مورد پیامک کشف حجاب گفت: کشف حجاب در قانون جرم انگاری شده و جرم محسوب می شود و قانون برای آن مجازات تعیین کرده است، ناجا به عنوان مجری قانون ساز و کاری به نام سامانه ناظر ایجاد کرده که برای افرادی است که در خودرو کشف حجاب کرده اند و سپس با مراجعه به پلیس به آنها تذکر داده می شود و توجیه می شوند که باید قانون را رعایت کنند.

وی اظهارداشت: قانونگذار سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو را براساس شرع تصویب کرده که البته این سامانه مدتی ایراد داشت و اکنون ایراد آن رفع شده و مردم می توانند با استناد به آن به محل مشخصی مراجعه و توجیه شوند.

امنیت مردم محور می شود سردار حاجیان گفت: نمره منفی رانندگان که از حد نرمال بالا رود باید تحت آموزش قرار گیرند، این نوع پیشگیری و اقدامات پیش دستانه نیز در دستور کار ناجا است، در ناجا معاونت اجتماعی، نگاه به آسیب های اجتماعی وجود دارد آسیب هایی که ممکن است به جرم اجتماعی منجر شود، براین اساس این معاونت قصد دارد امنیت را مردم محور کند زیرا امنیت محصول مشترک و مردم پایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: ایراد سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو رفع شد

پلیس: ایراد سامانه ثبت کشف حجاب در خودرو رفع شد