مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-15اقتصادي

به دنبال ایجاد محدودیت های کرونایی دوباره در بازار خراسان شمالی نیستیم


مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی گفت: به دنبال ایجاد محدودیت های کرونایی دوباره در بازار استان نیستیم.

- مهدی کرامتی در گفت و گو با ایسنا، نظارت و بازرسی های مکرر در بخش های مختلف استان به خصوص مکان های پرتجمع ادامه دارد، افزود: روسای اتحادیه ها باید نظارت های مستمر را بر صنوف انجام دهند تا دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

وی تاکیدکرد: تمامی تلاش ها بر این است تا رنگ بندی شهرهای بجنورد در وضعیت آبی و زرد باقی بماند تا روند کار به همین شکل کنونی ادامه یابد، در غیر این صورت اگر وضعیت به سمت نارنجی و قرمز پیش رود ناچار به اعمال محدودیت های دوباره در بخش های مختلف همچون بازار هستیم.

کرامتی ادامه داد: نظارت های مداوم در مکان های پرتجمع همچون دفاتر پیشخوان، بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای، مطب ها و .

در حال انجام است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر با تشکیل ستاد کرونای استانی طی دو هفته گذشته قرار بر این شد تا مکان هایی همچون بانک ها که با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت آن ها بیشتر می شود، بسته خدمتی را ارائه دهند تا از ایجاد تراکم جلوگیری شود.

این مقام مسئول تاکیدکرد: از سوی دیگر سازمان صمت استان نیز به صورت ویژه تر وارد عمل شود تا کالاهای مورد نیاز مردم را به اندازه کافی تامین تا هیچ صفی در جلوی در فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ایجاد محدودیت های کرونایی دوباره در بازار خراسان شمالی نیستیم

به دنبال ایجاد محدودیت های کرونایی دوباره در بازار خراسان شمالی نیستیم