مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-15اقتصادي

پلازای معبد آناهیتا کلید خورد


مدیر پایگاه ملی معبد آناهیتا کرمانشاه از شروع عملیات اجرایی پروژه پلازا(مسیر پیاده راه) در این بنای تاریخی پس از چند سال پیگیری خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه ملی معبد آناهیتا کرمانشاه از شروع عملیات اجرایی پروژه پلازا(مسیر پیاده راه) در این بنای تاریخی پس از چند سال پیگیری خبرداد.

مرتضی گراوند در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه پلازا در محوطه دومین بنای بزرگ سنگی تاریخی ایران، اظهار کرد: از حدود چند سال پیش پیگیری هایی را برای اجرای این پروژه در معبد آناهیتا آغاز کردیم و در نهایت سال گذشته توانستیم مصوبه آن را از فرمانداری کنگاور بگیریم.

وی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته باعث شد تا اجرای این پروژه به تاخیر بیفتد، اما در نهایت اخیرا با همکاری شهرداری عملیات اجرایی این پروژه را آغاز کردیم.

مدیر پایگاه ملی معبد آناهیتا افزود: در ضلع جنوبی معبد تاریخی آناهیتا، مسیر کندرویی به طول 170 متر و عرض 16 متر وجود دارد که آن را برای اجرای پلازا در نظر گرفته ایم.

وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط مناسبی که این مسیر دارد و اینکه یکی از شلوغ ترین مسیرها در معبد آناهیتا محسوب می شود، آن را برای اجرای پروژه پلازا در نظر گرفتیم تا اتراق گاهی باشد برای مردمی که از این بنای تاریخی بازدید می کنند و بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلازای معبد آناهیتا کلید خورد

پلازای معبد آناهیتا کلید خورد