مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-15اجتماعي

آغاز آموزش 3 هزار نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح الله علیخان گرگانی درباره آغاز دوره های آموزشی برای نیروی های نگهبان و خدماتی شهرداری تهران اظهار داشت: - سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از آغاز دوره های آموزشی ویژه برای بیش از 3 هزار نفر از نیرو های نگهبان و خدماتی مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح الله علیخان گرگانی درباره آغاز دوره های آموزشی برای نیروی های نگهبان و خدماتی شهرداری تهران اظهار داشت: در این دوره ها 3 هزار و 400 نفر از نگهبانان و نیرو های خدماتی شاغل در مناطق 22 گانه و تعدادی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران شرکت می کنند.

وی آموزش ضمن خدمت را برای نگهبانان و نیرو های خدماتی به عنوان حافظان نظم و مقررات اداری ضروری دانست و افزود: آموزش های تخصصی کارکنان در دو بخش مجزا ویژه نیرو های خدمات و نیرو های انتظامات و نگهبان مناطق 22 گانه شهر تهران و سازمان های حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی، رفاه و خدمات اجتماعی و اداره کل پیشتیبانی شهرداری تهران برگزار می شود.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران تاکید کرد: هم اکنون این دوره ها در 11 منطقه و همچنین در سازمان تاکسیرانی آغاز شده و تا بیستم اسفندماه سال جاری به ترتیب در سایر مناطق و سازمان ها شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش 3 هزار نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران

آغاز آموزش 3 هزار نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران