مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-15سياسي

آغاز دوره های آموزشی بیش از 3000 نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران


سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از آغاز دوره های آموزشی ویژه برای بیش از 3000 نفر از نیروهای نگهبان و خدماتی مناطق 22گانه خبر داد.

- سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران اعلام کرد آغاز دوره های آموزشی بیش از 3000 نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران از آغاز دوره های آموزشی ویژه برای بیش از 3000 نفر از نیروهای نگهبان و خدماتی مناطق 22گانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله علیخان گرگانی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره ها 3400 نفر از نگهبانان و نیروهای خدماتی شاغل در مناطق 22گانه و تعدادی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران شرکت می کنند.

وی آموزش ضمن خدمت را برای نگهبانان و نیروهای خدماتی به عنوان حافظان نظم و مقررات اداری ضروری دانست و افزود: آموزش های تخصصی کارکنان در دو بخش مجزا ویژه نیروهای خدمات و نیروهای انتظامات و نگهبان مناطق 22گانه شهر تهران و سازمان های حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی، رفاه و خدمات اجتماعی و اداره کل پیشتیبانی شهرداری تهران برگزار می شود.

سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران تاکید کرد: هم اکنون این دوره ها در 11 منطقه و همچنین در سازمان تاکسیرانی آغاز شده و تا 20 اسفندماه سال جاری به ترتیب در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره های آموزشی بیش از 3000 نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران

آغاز دوره های آموزشی بیش از 3000 نیروی نگهبان و خدماتی شهرداری تهران