مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-15اقتصادي

گسترش همکاری در زمینه های زمین شناسی و معدنی با دانمارک


معاون وزیر صمت در دیدار با سفیر دانمارک در ایران ابراز امیدواری کرد که ایران و دانمارک همکاری های مناسبی در زمینه های زمین شناسی و معدنی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، علیرضا شهیدی در در دیدار با سفیر دانمارک ضمن اشاره به فعالیت های سازمان متبوع خود در تولید اطلاعات پایه در کشور، گفت: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران مسئولیت تهیه نقشه های زمین شناسی بخش خاورمیانه در یونسکو از جمله نقشه کواترنری و نقشه تکتونیک را به عهده داشته است.

بومی سازی و اجرای روش های ژئوفیزیک هوایی توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی وی با بیان این که سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران در زمینه اکتشاف آب های کارستی در ایران مطالعات گسترده ای را انجام داده است، افزود: این سازمان تولید اطلاعات پایه برای اکتشاف مواد معدنی را به عهده دارد و در حال حاضر روش های ژئوفیزیک هوایی که در ابتدا به طور منحصر در اختیار کانادایی ها بود را با وجود تحریم ها بومی سازی و اجرایی کرده است.

به گفته رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، آزمایشگاه های شیمی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران تجهیزات به روز و با دقت بسیار بالا را در اختیار دارد و از مرکز پژوهش های کاربردی این سازمان واقع در کرج به عنوان آزمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری در زمینه های زمین شناسی و معدنی با دانمارک

گسترش همکاری در زمینه های زمین شناسی و معدنی با دانمارک