مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-15اقتصادي

هپکو قرن جدید را با تولید آغاز می کند یا نه؟


کارگران شرکت هپکو امروز در اعتراض به وضعیت شرکت و آنچه نگرانی از آغاز نشدن انجام تعهدات مسئولان ارشد کشور در قبال تهاتر بدهی های این شرکت عنوان کردند بر روی ریل راه آهن شمال به جنوب تجمع کردند.

- ایسنا/مرکزی کارگران شرکت هپکو امروز در اعتراض به وضعیت شرکت و آنچه نگرانی از آغاز نشدن انجام تعهدات مسئولان ارشد کشور در قبال تهاتر بدهی های این شرکت عنوان کردند بر روی ریل راه آهن شمال به جنوب تجمع کردند.

در ماه های اخیر کمتر صدایی از اعتراض کارگران شرکت هپکو شنیده شد چراکه با واگذاری بیش از 50 درصد سهام این شرکت به سازمان تامین اجتماعی پس از سال های رکود و توقف تولید در این شرکت، روزنه هایی امیدی برای به چرخش درآمدن دوباره چرخ تولید در این شرکت خودی نشان داد، اما دیوارهای بن بست هپکو به قدری بلند است که پس از هفت ماه هنوز اتفاقی در این شرکت رقم نخورده است.

کارگران این شرکت عظیم در طول هفت ماه اخیر دندان بر سر جگر گذاشتند تا در فضایی آرام مشکلات هپکو حل و تولید و کار آغاز شود، اما ظاهرا دوباره کاسه صبرشان لبریز شده است.

در طول دو هفته اخیر کارگران این شرکت مکررا اعتراضات خود را اعلام کرده اند و حتی اعضای شورای کار هپکو اخیرا در مقابل سازمان تامین اجتماعی و مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار توجه و رسیدگی به مسائل اصلی هپکو شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هپکو قرن جدید را با تولید آغاز می کند یا نه؟

هپکو قرن جدید را با تولید آغاز می کند یا نه؟