مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-15سياسي

ایجاد درآمد پایدار اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان باشد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس تأکید کرد: انجمن حمایت زندانیان نباید در ایجاد درآمد و زیرپوشش قراردادن خانواده ها به منابع غیرمستمر وابسته باشد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس تأکید کرد: انجمن حمایت زندانیان نباید در ایجاد درآمد و زیرپوشش قراردادن خانواده ها به منابع غیرمستمر وابسته باشد.

سید مصطفی بحرینی در دهمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با تأکید بر حل مشکلات خانواده های زندانیان گفت: کمک به نیازمندان و توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و کمک به دیگران می تواند در پیشگیری از آسیب ها در جامعه اثرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، بحرینی افزود: خانواده های زندانیان جزو اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس عنوان کرد: شهر شیراز و استان فارس از ظرفیت خوبی در زمینه سازمان های مردم نهاد و خیرین برخوردار است که باید از این ظرفیت ها در راستای ارتقای درآمد پایدار انجمن استفاده شود و در همه شهرستان های دارای حوزه قضایی، دفتر انجمن حمایت از زندانیان راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درآمد پایدار اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان باشد

ایجاد درآمد پایدار اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان باشد