مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-15سياسي

تعامل برق منطقه ای یزد و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد در دیدار با مدیر عامل برق منطقه ای یزد بر هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد با سایر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های مختلف برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان تأکید کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد در دیدار با مدیر عامل برق منطقه ای یزد بر هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد با سایر دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های مختلف برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان تأکید کرد.

محمد شجاعان در این دیدار با بیان این که 47 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه های انشعاب برای یک مرتبه معاف هستند.

وی افزود: طی 9 ماهه امسال حدود 300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند، این در حالی است که 80 مورد معافیت مربوط به هزینه انشعاب برق بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، سال گذشته نیز 585 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل برق منطقه ای یزد و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی

تعامل برق منطقه ای یزد و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی