مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-15سياسي

ارتش صدام با بیانیه های نهضت آزادی به نیروهایش روحیه می داد


دستگاه عملیات روانی ارتش عراق برای روحیه دادن به نیروهایش، بیانیه های نهضت آزادی را در بین آنها پخش می کرد تا ببینید در ایران چقدر اوضاع بهم ریخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما با اشاره به اینکه شکستن کلام امام(ره) یکی از آن چیزهایی بود که در تحریک دشمنان برای اینکه جنگ راه بیندازند مؤثر بود، گفت: یکی از خطاهای نهضت آزادی این بود که فرماندهی کل قوا را تضعیف کرد.

صفارهرندی با اشاره به دلائل حمله عراق به ایران یادآور شد: در آن مقطع یک اراده ناپاکی در بیرون شکل گرفت که این انقلاب مزاحم است، حالا صاحب آن اراده ها هم می تواند آمریکا، شوروی یا نظام عمومی غرب باشد، هم یک سری مرتجعان منطقه که عموما وقوع انقلاب برای آنها یک امر ناخواسته بود و همچنین اسراییل که در وقوع انقلاب متضررترین بود، چراکه در روز 22 بهمن در کنار پادگان ها و دژهای حکومت شاه یکی از جاهایی که فرو ریخت سفارت اسراییل بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یعنی درست معادل بقیه ارکان حکومت پهلوی مردم سراغ سفارت اسراییل رفتند و همان روز سفارت سقوط کرد و پرچم فلسطین برافراشته شد، پس اراده پلید امثال اسراییل هم در وقوع جنگ دخیل بود، یک سری هم زمینه های داخلی وجود داشت مثل فقدان فرماندهی متناسب با یک چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش صدام با بیانیه های نهضت آزادی به نیروهایش روحیه می داد

ارتش صدام با بیانیه های نهضت آزادی به نیروهایش روحیه می داد