مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-15اجتماعي

اقتصاد شهر با فروختن تراکم ممکن نیست/تحقق هوشمندسازی تهران نیازمند آموزش است


شهردار منطقه 6تهران با اشاره به اینکه دیگر اقتصاد شهر با فروختن تراکم ممکن نیست، گفت: تحقق هوشمندسازی تهران نیازمند آموزش است.

-  تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره عملیاتی شدن رویکردهای جدید مدیریت شهری مبنی بر هوشمندسازی گفت: دانایی موجب توانایی می شود و این دانایی با آموزش مستمر و درک درست از واقعیت های روز به دست می آید؛ چه بسا اگر درک درستب از واقعیت ها نداشته باشیم، به حقیقت هم نخواهیم رسید.

وی عملیاتی شدن رویکردهای جدید مدیریت شهری مبنی بر هوشمندسازی، TOD محور شدن شهر و انسان محوری شهر را نیازمند آموزش کارکنان شهرداری و شهروندان دانست و افزود: برای حاصل شدن شرایط بهتر در حوزه مدیریت منابع انسانی، لازم است چارچوب های آموزشی مان را ، رفتارها تغییر پیدا کرده و مراجعات شهروندان به شهرداری و نحوه تعاملات مردم و مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است بنابراین لازم است خودمان را منطبق با این شرایط آماده کنیم.

فرهادی با یادآوری اینکه منطقه 6 تهران یکی از مناطق پایلوت شهر هوشمند است، گفت: در حوزه شهرسازی به سمت هوشمندسازی و آرشیوها و فرآیندهای الکترونیکی حرکت می کنیم.

در چشم انداز، تهران شهری هوشمند و روان دیده شده است و تحقق آن در گام اول نیازمند به روز کردن و آموزش کارکنان شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد شهر با فروختن تراکم ممکن نیست/تحقق هوشمندسازی تهران نیازمند آموزش است

اقتصاد شهر با فروختن تراکم ممکن نیست/تحقق هوشمندسازی تهران نیازمند آموزش است