مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-15سياسي

تولید بیش از 1000 گونه ابزارآلات صنعتی منطبق با استانداردهای بین المللی


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با هدف ارتقای سطح بهره وری و ایمنی کار، اقدام به طراحی و تولید بیش از یک هزار و 100 گونه ابزارآلات صنعتی مطابق استانداردهای بین المللی کردند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با هدف ارتقای سطح بهره وری و ایمنی کار، اقدام به طراحی و تولید بیش از یک هزار و 100 گونه ابزارآلات صنعتی مطابق استانداردهای بین المللی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیر حسین رمضانی قمی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید بیش از یک هزار و 100 سایز و گونه ابزارآلات در 15 گروه تخصصی، با روش آهنگری گرم، گفت: این شرکت مشتمل بر واحدهای متعدد طراحی، قالبسازی، ابزارسازی، فورج (آهنگری گرم)، ماشین کاری، جوشکاری، پرسکاری، آبکاری، سیاهکاری، عملیات حرارتی، رنگ کاری، درودگری، دایکست آلومینیوم، سوهان، تزریق پلاستیک، مونتاژ و بسته بندی است.

وی با بیان اینکه محصولات فعلی ما شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی است، خاطر نشان کرد: این محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند و با تولید آنها تا حد زیادی از خروج ارز جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1000 گونه ابزارآلات صنعتی منطبق با استانداردهای بین المللی

تولید بیش از 1000 گونه ابزارآلات صنعتی منطبق با استانداردهای بین المللی