مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-15سياسي

اسفندماه چراغ روزشمار انتخابات در فرمانداری کرج روشن می شود


اسفندماه چراغ روزشمار انتخابات در فرمانداری شهرستان روشن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غفور قاسم پور صبح دوشنبه پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات را در طبقه چهارم فرمانداری کرج با حضور معاونان و رؤسای کمیته ها بصورت کارگاهی برگزار کرد.

جلسه ای که به گفت و شنود و تبادل تجربه مجریان برگزاری انتخابات گذشت.

قاسم پور با بیان اینکه 12 اسفندماه با صدور فرمان وزیر کشور و به طور رسمی فرایند انتخابات در کشور آغاز می شود، گفت: ثبت نام قطعی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر 20 اسفند و شوراهای روستایی نیز 16 فروردین خواهد بود.

تشکیل پرونده برای داوطلبان انتخابات 1400 در کرج فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: علاوه بر اینکه داوطلبان باید از طریق اپلیکیشن موبایل ثبت نام خود را انجام دهند در نهایت با مراجعه به فرمانداری و چک شدن نهایی مدارک و مشخصات برگه ثبت نام قطعی خود را دریافت خواهند کرد، از این رو برای هر داوطلب پرونده تشکیل می شود.

قاسم پور در ادامه از تجهیز سایت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی کرج و شهرهای اقماری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حداقل 600 داوطلب از مرکز کرج 400 داوطلب نیز از شهرهای اقماری برای ثبت نام قطعی خود به فرمانداری کرج مراجعه داشته باشند که این امر ضرورت پیش بینی تمامی تمهیدات از جمله تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندماه چراغ روزشمار انتخابات در فرمانداری کرج روشن می شود

اسفندماه چراغ روزشمار انتخابات در فرمانداری کرج روشن می شود