مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-15فرهنگي

نوای هنرمندان موسیقی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نوای هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر طنین انداز می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نوای هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر طنین انداز می شود.

ابوالحسن حیدری افزود: در این دوره از جشنواره گروه موسیقی ایستم با هنرنمایی مهرداد باغچقی و شاهین علیزاده بیست و هشتم بهمن هنرنمایی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی تصریح کرد:43 گروه موسیقی در بخش های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، ارکسترال، تلفیقی با 57 اجرا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند‎.

حیدری با اشاره به اینکه پنج گروه موسیقی از استان از جمله گروه موسیقی ژیار ، بیداد و چیکسای در این دوره از جشنواره شرکت کردند که گروه موسیقی ایستم توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند، افزود: علاقه مندان می توانند ساعت 17، بیست و هشتم بهمن ماه به تماشای هنرنمایی این گروه بنشینند.

وی با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای هنرمندان موسیقی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

نوای هنرمندان موسیقی خراسان شمالی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر