مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-14فرهنگي

گشایش نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی جشنواره اسباب بازی


نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 28 بهمن 1399 گشایش می یابد.

- نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 28 بهمن 1399 گشایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در نشست رسانه ای تشریح برنامه های جشنواره ملی اسباب بازی بر استفاده از تجربه های دوره های پیشین تاکید شد.

در این نشست محسن حموله، دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون گفت: امسال بیماری کرونا بیشتر برنامه ها را تحت الشعاع خود قرار داد اما جشنواره اسباب بازی از این تهدید فرصتی برای خود ساخت.

او افزود: سایت جشنواره ملی اسباب بازی به نشانی irantoyfastival.

ir به عنوان یک مرجع کامل از 28 بهمن 1399 برای همگان حتی افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند، قابل دسترسی است و همه می توانند از تولیدات و برنامه های آن استفاده کنند.

او اضافه کرد: ششمین جشنواره اسباب بازی به صورت مجازی برگزار می شود و نباید آن را با دوره های پیشین مقایسه کرد؛ به طور قطع در اولین تجربه، نقایصی دیده خواهد شد اما تلاش می شود به سرعت معایب احتمالی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی جشنواره اسباب بازی

گشایش نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی جشنواره اسباب بازی