مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-14سياسي

الزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه ها لغو شد


هیأت وزیران آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را تصویب و ابلاغ کرد و از جمله مهمترین مفاد این مصوبه می توان به بهره گیری از امضای الکترونیکی، - هیأت وزیران آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را تصویب و ابلاغ کرد و از جمله مهمترین مفاد این مصوبه می توان به بهره گیری از امضای الکترونیکی، انجام معاملات و انتشار فراخوان ها بر بستر ستاد و بالطبع حذف کاغذ و رویه های سنتی و موازی و همچنین حذف آگهی روزنامه برای مزایده ها و مناقصه ها اشاره داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هیأت وزیران، آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را مورد تصویب قرار داد.

هیأت وزیران آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را تصویب و به شماره 136159/ ت 55289 ه مورخ 1399/11/25 ابلاغ کرد.

از جمله مهمترین مفاد این مصوبه می توان به بهره گیری از امضای الکترونیکی، انجام معاملات و انتشار فراخوان ها بر بستر ستاد و بالطبع حذف کاغذ و رویه های سنتی و موازی و همچنین حذف آگهی روزنامه برای مزایده ها و مناقصه ها اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه ها لغو شد

الزام دولتی ها به انتشار آگهی در روزنامه ها لغو شد