مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-14سياسي

در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب گفت: برای حل مشکل معیشت و نیازهای اساسی مردم تمام مسئولان شهرستان دغدغه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،، علیرضا دهقان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات پلیس امنیت، سپاه ناحیه بناب، تعزیرات، سربازان گمنام امام زمان(عج) و دیگر عوامل نظارتی مبارزه با احتکارکنندگان کالا در این شهرستان بر افزایش نظارت بر بازار بخصوص در ایام آخر سال تأکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تقویت اکیپ های بازرسی در سطح شهرستان ضروری است؛ افزود: برخورد قاطع با محتکران باید در دستور کار مسئولان امر باشد و در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهد شد و مسئولان نظارتی به هیچ وجه سفارشات را در برخورد و نحوه برخورد با محتکران نپذیرند.

این مقام قضایی دستگاه دادرسی در شهرستان بناب تصریح کرد: اداره تعزیرات در مواقع کشف کالاهای محتکران سریعاً دستور توزیع آن کالاها را در همان لحظه صادر کنند.

دهقان در ادامه سخنان خود با تأکید بر برخورد قاطع و بی امان با محتکران اذعان کرد: در این خصوص بنده به پلیس امنیت شهرستان اختیار کامل داده و از آنها خواسته ایم که به عنوان نماینده قانونی ما در کمترین زمان ممکن به موضوعات ورود کرده و برخورد لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد

در برخورد با محتکران با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد