مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-14سياسي

رتبه نخست کشوری شهرستان اهر در حوزه گردشگری کشاورزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر کشور در حوزه گردشگری کشاورزی توسط شهرستان اهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده عصر امروز در آیین کلنگ زنی اردوگاه گردشگری اوبا در شهرستان اهر از افتتاح مجتمع آبدرمانی یل سویی شهرستان اهر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته؛ وزیر میراث فرهنگی با سفر به شهرستان اهر مجتمع آبدرمانی یل سویی را افتتاح می کند و در این سفر برنامه های دیگری را نیز ترتیب می دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اشتغال پایدار برای جوانان با کمترین سرمایه گذاری و در شرایط تحریمی تنها در حوزه گردشگری میسر می شود، افزود: گاهاً شاهدیم که با سرمایه گذاری 50 میلیون تومانی زمینه اشتغال یک نفر در حوزه گردشگری فراهم می شود ولی در حوزه صنعت یک فرصت شغلی با صدها میلیون تومان محقق می شود.

وی از آماده سازی پرونده ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم موافقتنامه پرونده ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری را از وزارت میراث فرهنگی اخذ کنیم و اقدامات لازم برای ثبت جهانی این بنای تاریخی و فرهنگی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کشوری شهرستان اهر در حوزه گردشگری کشاورزی

رتبه نخست کشوری شهرستان اهر در حوزه گردشگری کشاورزی