مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-14سياسي

زنگ خطربازگشت تدریجی ترامپیسم و افراطگرایی در آمریکا


رای نمایندگان سنای آمریکا درطرح دوم استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دلیل تحریک به شورش با کسب کمتر از دوسوم آرای نمایندگان مجلس سنای آمریکا شکست خورد.

ترامپ در طول 4 سال ریاست جمهوری خود، آمریکا را با چالش های زیادی روبرو کرد و با شعار فقط آمریکا ، افول جهانی این باصطلاح ابر قدرت را رقم زد دونالد ترامپ با رسیدن به قدرت، با پوپولیسم، مخالفت با ماشین سیاسی و هیات حاکم و دو قطبی کردن جامعه آمریکا، اصطلاح ترامپیسم را وارد لغتنامه سیاسی کرد که سوال اصلی آن، چگونگی تداوم آن در سپهر سیاسی ایالات متحده است.

برخی از طرفداران ترامپ درباره ساختن ترامپیسم بدون ترامپ ، و ساختن یک ایدئولوژی ترامپستی جدا از شخصیت خودآزارنده و کینه توزانه ترامپ، هستند.

ترامپیسم هرگز فلسفه حاکم نخواهد شد بلکه یک گرایش خشونت گرا و ضد نژاد پرستی خواهد شد رییس جمهوراسبق افراط گرا آمریکا دونالد ترامپ فضای جدید و روندی خطر ناک برای جهانیان و کشور آمریکا را رقم خواهد زداستیضاح ترامپ پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش از این لحاظ دارای حائز اهمیت بود که می توانست مانع نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی شوداما نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد بیش از 50 درصد آمریکایی ها خواستار خروج نهایی ترامپ از صحنه سیاست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطربازگشت تدریجی ترامپیسم و افراطگرایی در آمریکا

زنگ خطربازگشت تدریجی ترامپیسم و افراطگرایی در آمریکا