مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-14سياسي

احتمال حضور ایوانکا در انتخابات مجلس سنا/ دختر ترامپ شانس پیروزی دارد؟


مقام های عالی رتبه سیاسی ایالت فلوریدا در گفتگو با روزنامه محلی «تامپا بی تایمز» اعلام کرده اند که ایوانکا تقریباً هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات این ایالت ندارد.

- مقام های عالی رتبه سیاسی ایالت فلوریدا در گفتگو با روزنامه محلی تامپا بی تایمز اعلام کرده اند که ایوانکا تقریباً هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات این ایالت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع آمریکایی از احتمال نامزد شدن ایوانکا ترامپ به عنوان نماینده جمهوریخواهان در ایالت فلوریدا در انتخابات مجلس سنای آمریکا و به چالش کشیدن نماینده فعلی این ایالت، مارکو روبیو خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ با مطرح شدن نام ایوانکا ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه برای انتخابات مجلس سنا آمریکا طی هفته های گذشته، اکنون خبرهایی از احتمال حضور دختر ترامپ به عنوان رقیب جدی و اصلی دوست صمیمی پدر خود یعنی مارکو روبیو که پیشتر از تصمیم خود برای اعلام نامزدی در انتخابات سنا ایالت فلوریدا خبر داده بود، به گوش می رسد.

با این حال، برخی مقام های عالی رتبه سیاسی ایالت فلوریدا در گفتگو با روزنامه محلی تامپا بی تایمز اعلام کرده اند که ایوانکا تقریباً هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات این ایالت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور ایوانکا در انتخابات مجلس سنا/ دختر ترامپ شانس پیروزی دارد؟

احتمال حضور ایوانکا در انتخابات مجلس سنا/ دختر ترامپ شانس پیروزی دارد؟