مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-14ورزشي

اختصاص اقلام ورزشی به 27 خانه ورزش روستایی در سمنان


سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان از اختصاص اقلام ورزشی به 27 خانه ورزش روستایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در آیین تجهیز 27 خانه ورزش روستایی استان سمنان اظهار کرد: امروز اقلام ورزشی ویژه 27 خانه ورزش روستایی هدف در استان سمنان ارسال می شود.

او گفت: تا پایان سال تلاش خواهیم کرد تا با تجهیز 23 خانه ورزش روستایی دیگر، به تجهیز 200 خانه ورزش روستایی در استان دست یابیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان گفت: اقدامات خوبی در حوزه توسعه ورزش روستایی در استان انجام شده و همچنان نیز این مهم در دستور کار قرار دارد تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ورزش در روستاها باشیم.

توسعه ورزش در روستاها منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: استعدادهای بسیار خوبی در روستاها وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات ورزشی مغفول مانده اند.

او گفت: بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران به نام و مطرح ما از جامعه روستایی برخاسته اند و در همین راستا، توسعه و تجهیز امر ورزش در روستاها می تواند مسیر دستیابی به این مهم را هموارتر سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: روح سالم، جسم سالم و هموار شدن راه افزایش نشاط در جامعه در گرو توسعه ورزش در تمامی ابعاد زندگی انسان ها در سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اقلام ورزشی به 27 خانه ورزش روستایی در سمنان

اختصاص اقلام ورزشی به 27 خانه ورزش روستایی در سمنان