مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-14سياسي

افزایش 5 سال به حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها


سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از افزایش 5 سال به حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد و گفت: با نظر اعضای این کمیسیون نامزدهای باید بین 40 تا 75 سال سن داشته باشند.

- علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  در تشریح جزییات نشست امروز (یکشنبه 26 بهمن ) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست موضوع اصلاح ایرادات شورای نگهبان به قانون انتخابات ریاست جمهوری را بحث و بررسی کردیم و این کار به اتمام رسیده و تقدیم هیأت رییسه خواهد شد.

وی افزود: امروز جمع بندی اصلاحات صورت گرفته درباره قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها نهایی شده و به زودی این موضوع در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار گرفته و تلاش داریم تا از 40 تا 75 سال در نظر گرفتیم.

حدادی خاطرنشان کرد: در صحن علنی مجلس دو موضوع به اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری اضافه شده بود که مربوط به نامزد شدن اساتید دانشگاه با رتبه علمی استاد تمامی و مدرسین حوزه های علمیه بود ضمن اینکه افرادی که مستقیما با حکم مقام معظم رهبری منصوب شده اند هم می توانند در انتخابات شرکت کنند اما با نظر اعضای کمیسیون شوراها این موارد حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 سال به حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها

افزایش 5 سال به حداکثر سن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون شوراها