مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-14بين الملل

معاون حزب خلق ترکیه: اردوغان به گروه های تروریستی در سوریه کمک نظامی می کند


معاون حزب جمهوری خلق ترکیه، رییس جمهور این کشور را متهم به ارسال غیرقانونی سلاح و مهمات برای گروه های تروریستی در سوریه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قائم مقام حزب جمهوری خلق ترکیه بار دیگر تاکید کرد که دولت رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به طور غیرقانونی با ارسال  مقادیر زیادی سلاح و مهمات از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سوری سانا فائق اوزتورک قائم مقام و سخنگوی حزب جمهوری خلق ترکیه روز یکشنبه گفت که اردوغان به نیروهای اطلاعاتی خود دستور داد اسلحه و تجهیزات جنگی را به سازمان های تروریستی در سوریه منتقل کند و کسانی که این عملیات را فاش کردند را زندانی کرد.

وی افزود که اردوغان تلاش خود را برای از بین بردن مصونیت پارلمانی انیس بربراوغلو که عملیات تامین سلاح و تجهیزات تروریست ها در سوریه را برملا کرد، انجام داده است.

ماه گذشته اسناد فاش شده از دادگاه عالی جنایی آنکارا اطلاعاتی را در مورد تلاش دولت اردوغان برای محو کردن شواهد مربوط به دخالت وی در تامین سلاح سازمان تروریستی داعش و رابطه وی با سازمان های تروریستی در سوریه و عراق را نشان داد.

گفته می شود شمار نیروهای ترکیه در شمال سوریه به  15 هزار نفر رسیده و ترکیه به طور روزانه نیروهای جدیدی به سوریه اعزام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حزب خلق ترکیه: اردوغان به گروه های تروریستی در سوریه کمک نظامی می کند

معاون حزب خلق ترکیه: اردوغان به گروه های تروریستی در سوریه کمک نظامی می کند