مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-14اقتصادي

بوتان چگونه به انتخاب مطمئن میلیون ها ایرانی تبدیل شد؟


گروه صنعتی بوتان با سابقه بیش از 67 سال فعالیت، انتخابی مطمئن در صنعت لوازم و تاسیسات گرمایشی برای میلیون ها ایرانی است.

- گروه صنعتی بوتان با سابقه بیش از 67 سال فعالیت، انتخابی مطمئن در صنعت لوازم و تاسیسات گرمایشی برای میلیون ها ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام در ظرفیت ها و فن آوری های متنوع، رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور حوله ای، کامل ترین سبد محصولات گرمایشی را عرضه می کند.

محصولات بوتان با حضور در بیش از 12 میلیون خانوار ایرانی با ایجاد رفاه در خانواده ها و ارائه کیفیت برتر همراه با خدمات مطمئن، از سوی مشتریان به دریافت لقب انتخابی مطمئن مفتخر شده است.

دسترسی مشتریان ایرانی به محصولات، خدمات و قطعات استاندارد بوتان ویژگی های زیر موجب شده تا مشتریان در سراسر ایران دسترسی سهل و سریعی به محصولات و خدمات بوتان داشته باشند: - فروش محصولات بوتان در بیش از 5.

000 فروشگاه تاسیساتی و لوازم خانگی در ایران - در اختیار داشتن بزرگ ترین مرکز تماس ایران در صنعت لوازم خانگی از سال 1382 تاکنون با پشتیبانی 1900 سرویسکار مجاز در 650 شهر.

- تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد شرکتی با بیش از 80 نماینده قطعه در تمامی استان ها و ارسال قطعات در کمتر از 24 ساعت برای سرویسکاران مجاز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوتان چگونه به انتخاب مطمئن میلیون ها ایرانی تبدیل شد؟

بوتان چگونه به انتخاب مطمئن میلیون ها ایرانی تبدیل شد؟