مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-14اجتماعي

لوکس ویلا، آماده ارائه خدمات اجاره ویلا در نمک آبرود بعد از کرونا


تا قبل از اینکه کرونا وارد کشور شود، نمک آبرود یکی از توریستی ترین و جذاب ترین شهرهای شمالی کشور بود که صنعت گردشگری بخش مهمی از درآمد شهر را تشکیل می داد اما امروزه با شیوع کرونا و محدودیت های تردد، - تا قبل از اینکه کرونا وارد کشور شود، نمک آبرود یکی از توریستی ترین و جذاب ترین شهرهای شمالی کشور بود که صنعت گردشگری بخش مهمی از درآمد شهر را تشکیل می داد اما امروزه با شیوع کرونا و محدودیت های تردد، دیگر هیچ گردشگری به این منطقه سفر نمی کند اما بی شک بعد از رفع محدودیت ها و شکست کرونا، شاهد هجوم گردشگران به شهرهای شمالی کشور و مناطق معروف مانند نمک آبرود هستیم لذا اجاره ویلا همواره به یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام لوکس ویلا، با لوکس ویلا همراه باشید تا با نمک آبرود و انواع ویلاهای این شهرک توریستی بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به تاریخچه نمک آبرود نمک آبرود شهری در فاصله 12 کیلومتری غرب چالوس قرار دارد و بهترین راه برای دسترسی به این شهر، از طریق جاده چالوس می باشد.

در روزهای عادی و زمانی که جاده چالوس فاقد ترافیک های سنگین باشد مانند همین ایام که هیچ گردشگری به شمال سفر نکرده و شاهد خلوتی جاده هستیم، 3 ساعت طول می کشد تا از تهران به چالوس برسیم اما بعد از شکست کرونا با هجوم گردشگران به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس ویلا، آماده ارائه خدمات اجاره ویلا در نمک آبرود بعد از کرونا

لوکس ویلا، آماده ارائه خدمات اجاره ویلا در نمک آبرود بعد از کرونا