مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-14سياسي

تشریح جزییات برگزاری رزمایش دریایی ایران و روسیه توسط امیر سیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جشنواره ایده پردازی شهید نامجو که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش، - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش دریایی مشترک با کشور روسیه بیانگر اقتدار دریایی نیرو های مسلح ایران است که این رزمایش به منظور برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جشنواره ایده پردازی شهید نامجو که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش، برگزار شد، گفت: امروز سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی کارآمد و با کیفیت آن نیرو یا سازمان است که باید برای داشتن چنین نیروی کیفیت محوری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه به هر میزانی که کیفیت نیروی انسانی بالاتر باشد به همان نسبت رشد خواهیم داشت؛ افزود: نیروی انسانی کارآمد و کیفیت محور، بستر های رشد و بالندگی را در هر سازمانی ایجاد می کنند و البته فرماندهان ما نیز باید در بالاترین سطح کیفی قرار داشته باشند تا شاهد تحول مثبت و مطلوب باشیم.

امیر دریادار سیاری با تاکید بر رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه ارتش باید نو شود، خاطرنشان کرد: ما باید عمق این سخن اندیشمندانه را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات برگزاری رزمایش دریایی ایران و روسیه توسط امیر سیاری

تشریح جزییات برگزاری رزمایش دریایی ایران و روسیه توسط امیر سیاری