مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-14سياسي

آموزش حقوقی مددجویان کمیته امداد از مراجعات به قوه قضاییه می کاهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری روز یکشنبه در آیین امضا تفاهم نامه با علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ارائه خدمات و آموزش مسائل حقوقی رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سبب کاهش بار مراجعات به قوه قضاییه و عدم تشکیل پرونده های قضایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری روز یکشنبه در آیین امضا تفاهم نامه با علی بهادری جهرمی رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: در این ارتباط یکی از مراحل توانمندسازی مددجویان آموزش حقوقی به آن ها است.

وی با بیان اینکه حمایت از محرومان در نگاه امام (ره) به قدری مهم بوده که کمیته امداد 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: محرومان، ولی نعمت ما هستند و این جمله ای نورانی از امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است که بار ها بیان شده است.

رییس کمیته امداد گفت: جایگاه حقوقی در ارائه خدمات به محرومان بسیار مهم است و باید به آن توجه شود، از این رو امروزه باید هر خانواده یک حقوقدان را همانند پزشک خانواده در کنار خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حقوقی مددجویان کمیته امداد از مراجعات به قوه قضاییه می کاهد

آموزش حقوقی مددجویان کمیته امداد از مراجعات به قوه قضاییه می کاهد