مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-14سياسي

طرح جمعیت و تعالی خانواده این هفته در دستورکار مجلس قرار می گیرد


طرح جمعیت و تعالی خانواده به منظور رای گیری برای مدت زمان اجرای آزمایشی آن این هفته در دستورکار جلسات علنی مجلس قرار می گیرد.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز بنا شد طرح جمعیت و تعالی خانواده به منظور رأی گیری برای تعیین مدت زمان اجرای آزمایشی آن در دستورکار جلسات علنی مجلس قرار گیرد.

وی افزود: با رأی مثبت نمایندگان در صحن علنی مجلس طرح جمعیت و تعالی خانواده مطابق اصل 85 قانون اساسی بدون بحث و بررسی پیرامون آن در صحن مجلس مستقیما برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و علت در دستورکار قرار گرفتن آن در جلسات علنی مجلس تنها به منظور رأی گیری برای تعیین مدت زمان اجرای آزمایشی این طرح پس از تبدیل شدن به قانون است.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد تا چنانچه دولت لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 را تا روز سه شنبه هفته جاری (28 بهمن 99) به مجلس تقدیم کند، کلیات این لایحه در جلسه علنی روز چهارشنبه (29 بهمن) به رأی گذاشته شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: چنانچه کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 در صحن علنی مجلس تصویب شود، لایحه برای بحث و بررسی در مورد آن به کمیسیون تلفیق ارجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمعیت و تعالی خانواده این هفته در دستورکار مجلس قرار می گیرد

طرح جمعیت و تعالی خانواده این هفته در دستورکار مجلس قرار می گیرد