مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-14فرهنگي

آخرین وضعیت ساخت سریال «شهید باکری» به روایت بازیگر «ایستاده در غبار»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری سریال هفت قسمتی شهید باکری به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری بعد از اتمام فیلمبرداری بخش های شهر تهران در استان ارومیه ادامه دارد، - آخرین وضعیت ساخت سریال شهید باکری به روایت بازیگر ایستاده در غبار فیلمبرداری سریال هفت قسمتی شهید باکری به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری بعد از اتمام فیلمبرداری بخش های شهر تهران در استان ارومیه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری سریال هفت قسمتی شهید باکری به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری بعد از اتمام فیلمبرداری بخش های شهر تهران در استان ارومیه ادامه دارد، پس از اتمام فیلمبرداری ارومیه و زنجان گروه تولید شهید باکری مشغول ضبط سکانس های جبهه خواهند شد.

تاکنون هادی حجازی فر و برخی از بازیگران جوان این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند، قرار است پس از پایان فیلمبرداری در شهر تهران و ارومیه، عوامل تولید کننده سریال شهید باکری راهی شهر آبادان شوند.

سریال هفت قسمتی شهید باکری به برهه خاص زمانی از زندگی تا شهادت این شهید و همراهانش می پردازد، سریالی که در آن هر قسمت از اثر به یکی از همراهان شهید باکری می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت سریال «شهید باکری» به روایت بازیگر «ایستاده در غبار»

آخرین وضعیت ساخت سریال «شهید باکری» به روایت بازیگر «ایستاده در غبار»