مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-14دانش

ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونا این امکان فراهم شده است که دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی را در شهر محل سکونت خود بگذرانند، - مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: ثبت نام دانشجویان برای شرکت در کارگاه دروس عملی و آزمایشگاهی از امروز، 25 بهمن آغاز و تا اول اسفند ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونا این امکان فراهم شده است که دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی را در شهر محل سکونت خود بگذرانند، گفت: ثبت نام از دانشجویان متقاضی از 25 بهمن آغاز و تا اول اسفند ادامه دارد.

جاماسب نوذری گفت: در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود، ولی با مجوز ستاد ملی کرونا برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از شهر های قرمز و نارنجی بلامانع است.

وی تاکید کرد: تشکیل این کلاس ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اسکان صرفا یک دانشجو در هر اتاق خوابگاه از شرایط ابلاغی ستاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد آغاز شد

ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در سامانه سجاد آغاز شد